zaterdag 26 februari 2011

Unexpected kindness..

zoals ik al eens eerder schreef
hou ik erg van Onverwachte vriendelijkheid
(en kadootjes)
wat dat betreft (maar eigenlijk sowieso)
was mijn verjaardag echt een feestje
meneer de Boer nam een enorme bos rozen mee
en bestelde iets via internet
wat er nog niet is..
(hij is helemaal geen bloemen-kadootjes-meenemer
maar meer van immateriële support..ook heel fijn)

van Jurianne kreeg ik deze fantastische
bomenkaartjes, een nieuw ontwerp
met even mooie envelopjes
(ik ga ze helemaal niet versturen,
ik hou ze gewoon zelf : )
ik schreef al vaker dat ik erg van haar werk hou
dus ik was Aangenaam verrast

van Sabien van Engelpunt kreeg ik de
mini-slinger van de bovenste foto
en deze Feestelijke doos met krijt..
wij kennen elkaar alleen via de mail
dit was zo'n overwacht vriendelijk gebaar..

ook kreeg ik nog wat boeken,
van Judith en Ivo (haar vriend)
een steen om pizza op te bakken
ik ben dol op zelfgemaakte pizza
maar zo in de oven kreeg ik nooit een goede bodem..
dus kom maar op met de pizzarecepten..
Daan heeft een kunstwerk in de maak
en dan heb ik het nog niet eens over alle kaartjes

en jullie virtuele Aardigheid
wat Veel reacties
allemaal even lief en persoonlijk..
en dat terwijl we elkaar niet -in het echt- kennen

Onverwachte vriendelijkheid, een klein gebaar
 maakt de dagen
een stuk lichter (in ieder geval de mijne)

-dit verhaal lijkt onvermijdelijk
richting een moraal te gaan..
komt ie:
BE NICE
(or go away)-

14 opmerkingen:

  1. Oh, Ingrid! Happy Birthday! You bring such joy to people and they are merely showing you how much you mean to them!

    I'm glad you had a wonderful birthday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk, al die onverwachte vriendelijkheid. Ik vat 'm, de moraal;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ken je niet en volg je in stilte.
    Toch denk ik dat we van dezelfde dingen houden.
    Gefeliciteerd en ik blijf je mooie blog volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldige foto, van die krijtjes! Enne, some 'nice' kunnen we allemaal goed gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dát wordt m'n motto voor de komende tijd: be nice or go away :)! Wat ben je verwend met je verjaardag zeg, dat wordt lang nagenieten.

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oké...BE NICE!

    Pizzatip!!!
    Bij Appie H. hebben ze kant en klaar pizzadeeg mét een potje tomatensaus in de koeling. Niet denken, ja maar, ik wil de bodem zelfmaken. Eerst deze proberen....ben benieuwd. Diegenen die hier mijn 'zelfgemaakte pizza' aten zijn om. Gemak dient de mens geldt zeker voor dit kant en klare pakketje.
    De versiering vande pizza laat ik aan jou over....Ciao!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. pizzatip: let volgende week maar goed op je brievenbus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What goes around... Bedankt dat we af en toe een kijkje bij je mogen nemen. Je tovert regematig een glimlach op mijn gezicht door je blog. dat verdient alleen maar goeds...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nog gefeliciflappert...Cinderell@ (vanuit Walsoorden)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd! :)
    Wat leuk, al die verrassingen!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)