dinsdag 8 maart 2011

2 questions..

Daan en ik vertrekken Donderdag naar Berlijn
hij was daar al verschillende keren
en weet genoeg galerieën, eettentjes en bijzondere plekken
kraakpanden en clubs (ha)
om te bezoeken,
hij is alleen niet zo van de rommelmarkten,
gekke winkeltjes enzo
dus: wie heeft nog wat fijne adresjes?

en ik ben mijn hele kopje met volgers* kwijt
ze staan nog wel in mijn dashboard maar niet meer
zichtbaar op mijn blog,
iemand een idee hoe ik dat op moet lossen?
bedankt alvast..

nb. en toen waren ze* er weer, en weer weg, en weer terug
blijkbaar een blogger probleempje..

18 opmerkingen:

  1. Hier haalde ik mijn hartje op qua garens om te haken in Berlijn :
    http://www.handmadeberlin.net/epages/61857106.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61857106

    veel plezier !
    op de 2de vraag kan ik je helaas geen antwoord geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier in Berlijn,
    heb niet echt tips voor je.

    Wat een leuk nieuw bovenkantje heb je weer!

    Wat betreft je volgers,
    bij mij zijn ze ook weg.
    Ik ga er vanuit dat ze vanzelf weer
    terug komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik herinner me een winkeltje tot de nok toe vol met sierband, kant, knopen, garen, lint, naalden, spelden, en nog meer. Met een oud mannetje achter de toonbank die geduldig wacht tot ik diep zuchtend mijn keuze heb gemaakt uit het aanbod. Wat een geweldig winkeltje, want klein was het zeker.
    Maar nu komt het: ik heb het adres niet opgeschreven. Als ik er ben kan ik er blindelings heenlopen, maar daar heb jij niks aan. Met GoogleMaps kom ik op de Sredzkistrasse of de Wörther Strasse uit, het is een klein winkeltje waar in november de bakken met knopen nog buiten stonden, dus je kunt het niet missen.
    Andere tip in die buurt: op zaterdag is er op de Kollwitzplatz een gezellige biologische markt met streekproducten.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Toen ik net op je blog kwam, stonden alle volgers er nog. Nu ik je daar bericht van wil geven, zijn ze ineens allemaal verdwenen... Hebben ze zich verstopt? Misschien moet je even tot 10 tellen en ze dan gaan zoeken? (Duurt wel lang, 546 mensen zoeken...)
    Hé, en nu ik de reactie wil plaatsen zie ik ze weer allemaal... VREEMD

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik lees sinds kort je blog en ben vorige week met mijn Daan (14) naar Berlijn geweest.
    Een leuk winkeltje voor papier en aparte ansichtkaarten is Ararat in de Bergmanstrasse 99a (Kreuzberg), niet goedkoop maar wel erg leuke dingen (www.ararat-berlin.de)
    Een andere winkel met gekke ansichtkaarten en woonaccessoires (vrij modern) is Bizzi in de Stargarder Strasse 17, Prenzlauer Berg (www.bizzi-geschenke.de). In die straat is ook een wolwinkel te vinden, ben ik langs gelopen maar niet gekeken, mijn Daan is niet van het winkelen ;)
    In ieder geval heel veel plezier in Berlijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. voor leuke stoffen zou ik zeker even gaan kijken bij frau tulpe in de veteranenstraße. en de leukste rommelmarkt vind ik die op zondag op het boxhagenerplatz, fridrichshain, dit is sowieso een leuke buurt met leuke winkeltjes, alleen dat juist niet op zondag. ook de rommelmarkt op arkonaplatz, prenzlauerberg, ook zondag, is een aanrader.
    veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn volgers waren ook verdwenen, gelukkig zijn ze terug. Leuke header heb je weer!!! Plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Berlijn is echt superleuk! Ik vind de winkeltjes in Kreuzberg en aan de Hakischermarkt heel leuk! In de 100% Berlijn staan hele leuke adresjes en op mijn website heb ik ook eea vermeld:
    http://www.mooistestedentrips.nl/berlijn/stedentrip-berlijn

    Heel veel plezier in Berlijn!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi!
    Ik heb een link voor je:
    http://queensofvintage.com/vintage-shopping-in-berlin

    en nog 1:
    http://travel.spotcoolstuff.com/berlin-germany/shopping/best-flea-markets

    Of vraag het gewoon bij de VVV, die zijn altijd goed geïnformeerd!

    Groetjes Ingeli

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel veel plezier in Berlijn!! Je volgers staan er op het moment hoor :) Kunnen ook niet weg blijven!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ohhh ben je er ook op een zondag? dan moet je naar de trodelmarkt am mauerpark gaan, héél leuk!
    en handmade berlin is leuk voor wol, wel heel duur. In kreuzberg zit een lief winkeltje met heel veel keuze en lieve mensen die er werken: Fadeninsel wolparadies, op de oranienstr 23. en als je dan toch in kreuzberg bent moet je wel even ontbijten of brunchen bij Morgenland: skaltizer str 35 (iets verderop van die wolwinkel)
    er zijn veel 2e hands winkels in de grunbergerstr.
    Nou als je nog iets wilt weten hoor ik het wel, ben er afgelopen weekend nog geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Alvast heel veel plezier in Berlijn en ik ben nu al benieuwd met wat voor schatten je terug gaat komen. En dat van die volgers ligt volgens mij aan blogspot, ook bij mij komen en gaan ze telkens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. je volgers staan er weer hoor! Wat betreft Berlijn....sorry geen tips.....Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heb even mijn archiefje doorgespit en Ararat in Kreuzberg is een leuk papierwinkeltje. Bij Chiara in Charlottenburg vind je leuke 2de hands kleding van top designers (en Charlottenburg is sowieso wel leuk om te bekijken). In het weekend heb je bij het museumeiland een vlooienmarkt.
    Nogmaals, heel veel plezier in Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ik heb weleens gehoord dat Prenzlauerberg barst van de leuke galerietjes en winkeltjes, ook een echte papierwinkel schijnt er te zijn...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha,ha, dat is nog eens leuk, verstoppertje spelen met meer dan 500 volgers. Gelukkig zijn we allemaal weer gevonden. Veel plezier in Berlijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Veel plezier in Berlijn!
    Beautiful new header. No problem with followers!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Ingrid,

    Ik weet niet of ik nog op tijd ben met mijn tips, ben vorig jaar naar Berlijn geweest en heb toen allemaal mooie vintage jurkjes gevonden in Prenzlauer Berg, de Oderberger Straße om precies te zijn. Ja deze straat was voor mij echt het hoogtepunt van Berlijn :). Ook Sorgenfrei vond ik erg leuk: http://www.sorgenfrei-in-berlin.de/
    Hier de link naar mijn Berlijn blogje mocht je het leuk vinden :) http://liefgeval.blogspot.com/2010/10/berlin-its-where-ive-been.html
    Veel plezier!
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)