woensdag 9 maart 2011

The Dutch girl is leaving ThreeWays..

jaren geleden kocht ik dit stoeltje
op een rommelmarkt
toen we naar hier verhuisden
belandde het op de zolder van de schuur
van de ouders van meneer de Boer
laatst dacht ik er ineens aan
en haalden we het op
een muis at in een gaatje in de bekleding
maar ik vind hem nu nog leuker dan toen
iemand een idee hoe oud het ongeveer is
en eventueel waar het vandaan komt?

maar goed, deze vogel is even gevlogen
ik ga mijn bloemenkoffertje inpakken
mijn geprinte treinkaartjes
(ze lijken helemaal niet Echt,
wat is er in hemelsnaam gebeurd met de gezellige
kartonnen kaartjes waar ze een gaatje in Knippen?)
paspoort (oh oh die foto..)
en mijn oude laptop erin doen
ik heb geen idee of die het doet
en of ik zin en tijd heb voor een blogbericht
ik ga voor maanden bijpraten met Daan
en met al die tips van jullie -bedankt!-
(ik moet bijna een extra lege koffer meenemen
met al die rommelmarkten..)
worden het drukke dagen..
dus ik ziet het wel, het gaat zoals het gaat
 in ieder geval tot Dinsdag..
-x-

31 opmerkingen:

  1. Veel plezier! :)
    Wat dat stoeltje betreft, ik heb er ook ooit twee gekocht en die staan ook nog op zolder. Toch maar eens checken of we ook muizen op bezoek hebben gehad! ;) Ik dacht dat ze van eind 60er jaren zijn, maar eigenlijk weet ik het gewoon niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar de 'schatten' die je mee terug neemt.
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi, dat lieve oude stoeltje.
    En heel veel plezier de komende dagen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. geniet ze veel plezier...en we zien je verhalen tegemoet....-X- Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Have fun ... I'll miss you. But have a great time!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel veel plezier en geniet er maar van, tot blog's!
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Pas goed op jezelf en op Daan!
    Heel veel kijk- en doegenot .
    Ben benieuwd naar jullie verhalen.
    liefs
    Mapi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Veel plezier en geniet van het samenzijn met je zoon. Best speciaal om zoiets met je kind te mogen ondernemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk voor je! Veel plezier en tot snel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne dagen en succes met de treinreis!

    leuk stoeltje, echt vintage!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. dat is een prachtig stoeltje ! en geniet van jullie trip !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goeie reis en heel veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Have fun! Berlijn is een prachtige stad, met een immense geschiedenis. Geniet van alle moois!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geniet van je tijd met zoonlief in het verre, barre buitenland ;) !

    Ik heb nog gedroomd van de VéGé (die van vroeger in Kapelle) dankjewel voor die herinnering!

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel veel plezier!

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  16. heeelheeelveel plezier
    wat lijkt me dat super
    met je zoon samen even weg
    [nog een paaaarjaartjes wachten
    ga ik dat ooook doen!]

    alleallegoeds
    xp

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een lievige nieuwe header! Ik heb op je vorige blogberichtje nog wat Berlijn-dingetjes geschreven :).
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geniet ervan!! (En wat een fantastisch stoeltje zeg!)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heel veel plezier en rust lekker uit zou ik zeggen! Geniet ervan! En dat stoeltje is echt héél leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Fijne dagen toegewenst!!
    Idelet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie komt een beetje laat maar ik heb ook precies zo'n stoeltje en ik denk dat dit hem is : Ik heb zelf ook zo'n zelfde stoel en ik kwam dit een keer tegen bij the Style Files: http://style-files.com/2009/04/24/beautiful-vintage-ekstrom-chairs/

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)