vrijdag 18 maart 2011

Rewind,please..

in life there is No pause button
no rewind and definitely no Replay
-author unknown-
(but often I wish there was..)

met deze quote wilde ik iets zeggen
over alle grote en kleine gebeurtenissen
in je leven en de wereld
die plaats vinden en waarbij je
de Rewind knop wel aan wil zetten,
dat het zo frustrerend kan zijn, dat dat Niet kan..

maar net voordat ik deze post wilde plaatsen
las ik de oproep van Martine
(en als er op dit moment is wat Iedereen
 wel terug zou willen draaien..)
en dat lijkt me een goed idee
gewoon iets Doen, jij ook?
-if you would like to Do something for Japan
go to this link (in english)
or the first one (in Dutch) -

net als elk weekend bied ik mijn weekendwens
te ruil aan..
wil je 50 vintage knopen met mij ruilen
(ik heb 5 setjes)
tegen iets wat je leuk vind om mij te sturen
laat dan even een reactie achter (tot Zondag)

-if you like to swap 50 vintage buttons with me,
doesn't matter what you send me in return
please leave a note..(untill Sunday)

enjoy your weekend
and...

-X-

21 opmerkingen:

  1. Oh Ingrid, van knopen word ik helemaal wild (woehoew).

    Ik ben vandaag op iets gebotst waarvan ik dacht: da's helemaal Ingrid. Het komt eraan in ruil voor dat portemonneetje van enkele weken terug. Ik wil het gerust nog een ietwat groter (hoewel, dos size matter?) pakket maken, mocht je de buik van het portemonneetje met nog wat knopen willen vullen. Je ziet maar :-)

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil wel knopen met je ruilen tegen iets leuks!
    Groetjes van Saartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt me leuk om eens met je te ruilen ! Ik ben helemaal into de knoopjes op het moment...
    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoe gaat dat ruilen? Heb je een verlanglijstje? Of ruil je het tegen een verrassing... Ik wil heel graag die knoopjes, wat wil je ervoor terug?
    liefs, Aafke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O leuk 50 mooie knopen, ja die wil ik wel met je ruilen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. @ Akelein, maakt niks uit wat je terugstuurt, ik heb geen verlanglijstje, gewoon een kleinigheidje is prima!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey, ja leuk, ben gek op knoopjes dus ik wil wel iets met je ruilen.
    Mooi weekend, groetjes,
    Truus

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I feel for them over there and whats so sad is they can't get a lot of help into their country either.....what a lovely idea!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, ik wil ook wel ruilen hoor! Knoopjes zijn altijd leuk :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, ik ben dol op knoopjes, zou graag met je ruilen :o)
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. knoopjes maken mij heel bij dus: graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. van ruilen komt huilen.. zeggen ze dan he..
    Maar niet als je met mij ruilt.. Ik zal mijn knutselhoek goed doorspitten voor een leuke ruil.

    groetjes en fijn weekend
    daan

    eenkloddertjerozehier.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ingrid (Punky Wunky)18 maart 2011 om 18:12

    Wat een mooi idee dat doen voor Japan!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Ingrid, knoopjes vind ik zoooooo fijn! Ik wil graag met je ruilen. Groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Ingrid,
    Ik ben heel erg van het hergebruik, dus knoopjes zijn dan ook heel erg welkom. Ik wil graag met je ruilen tegen een eigen maaksel, uiteraard van hergebruikt materiaal. wat dat is??? Verrassing!
    Groetjes, Netje,
    Natuurlijk Anders.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat maak jij bijzonder leuke dingen met knopen zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. dankjewel ingrid! voor je hulp.
    (en wat heb je weer mooie dingen gedaan met de tape)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuk! Ik zou heel graag eens iets met je willen ruilen!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. wat een fijne link m.b.t. Japan...ik zat de hele week aan te denken "wat kan ik doen?"...bedankt! ik zou ook graag met je ruilen. groetjes,
    Sarah F.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. oeh, ik zou ook wel graag willen ruilen met je!
    Heb hier nog wel wat leuke dingetjes liggen ...
    O.a. houten lieveheersbeestjes, wat mooi lint,
    ach, ik weet allerlei moois te verzinnen om je op te sturen...dus dat moet goed komen ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)