vrijdag 4 maart 2011

Rich..

if you want to feel rich
just count the things you have
that money can't buy
-poverb-

deze week al een vroege weekend-wens
wij gaan straks naar Utrecht
naar de opening van de expositie van Julia
de vriendin van Daan.
die is in een galerie, de Artillerie, die Daan met een groep
jonge kunstenaars is begonnen  om een plek
te hebben waar zij hun werk kunnen laten zien
(natuurlijk gaan we eerst nog even winkelen, ha)

ook zullen we daar voor het eerst de ouders van Julia
ontmoeten, die speciaal uit Wenen overkomen
aangezien zij alleen Duits spreken
en mijn kennis daarvan verwaarloosbaar is
zal er veel geglimlacht worden..: )

ik bied-zoals altijd- mijn weekend wens te ruil aan
dus wil je zo'n portemonneetje met mij ruilen
-de 2 middelste zijn maar een cm of 5 breed
ze zijn allemaal oud maar ongebruikt-
laat dan even een reactie achter
je kan mij sturen wat je leuk vind..

if you like to swap a little vintage wallet
with me, you can send me anything you like
please leave a message..

(I would like to swap a children's book
with Alicia and Heidi, please mail me..)

*
wish you all a Rich and Sunny weekend
-x-
*

15 opmerkingen:

  1. veel plezier bij de opening! enne..... daar zijn meer mensen; een 'glimlach-gesprek' met z'n vieren op de bank wordt nog even uitgesteld :-)hier spreekt leedvermaak, sorry, liefs, Griet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier ook al weekend en bakken zon! Geniet ervan :)
    Ps: Ik wil je wel eens proberen blijmaken met een spulletje van mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pps: En de leukste vind ik de onderste portemonnee!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het papier zó mooi!!!

    Veel plezier en 'succes' vandaag,
    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. 't blauwe knipje is lief!

    Fijne dag vandaag en een glimlach is ook veel waard...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Have a great weekend! Enjoy meeting Julia's parents! They'd be mad not to love you!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Met veel plezier lees ik iedere ochtend je blog onder het genot van een kopje thee. Ik ben verliefd op het turquoise (of is het aqua?) portemonneetje!!

    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Vandaag is Rood....ik had vroeger zo'n kleintje in het lila....mmmmmeven zoeken....onbegonnen zaak denk ik.....Dus mini rood...Fijne glimlach dag!Fijne/gezellige opening......H gr Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben helemaal verliefd op dat eerste portemoneetje... Ik swap het graag voor een setje zelfontworpen postkaarten en/of een zelfontworpen notablokje? (ik ben grafisch vormgever van opleiding en vind het leuk om in mijn vrije tijd zomaar wat spulletjes te maken)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hey, wat grappig!
    Ik ken Jonas, een van de kunstenaars die dus samen met Daan de artillerie heeft opgezet...
    wat is de wereld toch klein ;)
    Veel plezier in utrecht!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. mach dir mal ein schönes wochenende:)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Veel plezier in Utrecht & ik hoop dat je een mooi zonnig weekend hebt!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Winkelen in Utrecht is altijd leuk, veel plezier! En ik zou graag met je willen ruilen. Het bovenste en het turquoise knipje vind ik erg leuk!
    Fijn weekend ook alvast.
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  14. veel plezier, fijn weekend en oh wat een mooie papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)