vrijdag 25 maart 2011

Singing bird..



het voordeel van al dat op- ge-ruim
is dat ik weer van alles vind
waarvan ik niet meer wist dat ik het had
en dus uiteindelijk ook niet nodig,
maar wel leuk om te ruilen?
ik vond een aantal boeken
die ik dubbel heb(?) of niet gebruik
namelijk de volgende:

ze zijn allemaal wel gebruikt
maar misschien wil iemand wel ruilen tegen
 iets wat je leuk vind om mij te sturen
-per saldo heb ik na een ruil  natuurlijk nog evenveel dingen
dus in die zin schiet ik er weinig mee op
maar ik heb dan wel weer Andere dingen..-
als je wil ruilen laat dan even een reactie achter
met je voorkeur, dat kan tot zondagochtend

(if you like to swap one of these used books,
all in Dutch but with very nice pictures : )
please leave a note before sunday morning
and tell me which book you want
you can send me anything you like...)

Hope the singing bird will come...

enjoy your weekend
-x-

18 opmerkingen:

  1. Oh Momma how you do inspire ...love the birds!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wauw, ik zou dat cath kidson boekje willen ruilen voor........ja voor wat iets zelf gemaakt of voor stof of......je zegt het maar!
    Kijk maar op mijn blog of je wat leuks zie.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij hebben al een poes, een tekkel lijkt me ook wel wat. Van stof dan...
    Ik ruil een verrrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat boekje Stofdieren lijkt me wel wat! Ik wil het ruilen tegen een verrassing........

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh, leuk voor in mijn klas! Ik maak ook seizoenentafels en de kinderen willen ook zo graag een stoffen dier maken! Dus dat boek Stofdieren, dat lijkt me geweldig! Lekker een hele dierentuin maken met z'n allen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat een ruil weer ik zou het Cath Kidston boekje wel willen ruilen tegen een custom made schrift met allerlei mooie flow like papiertjes..erin...let me know...Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, dat boek van Cath Kidstone lijkt mij ook heel wat. Ik weet nog niet dadelijk waar ik voor wil ruilen. Alhoewel... misschien heb ik wel een idee..

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk, ik wil het boekje seizoenstafels wel ruilen! Ik heb vandaag een heleboel van die vogelplaatjes gekregen! Mooi zijn ze he!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zou ook graag met je willen ruilen, het applicatieboekje vind ik erg leuk! In ruil voor een ritstasje van retro stof of een paar mooie gehaakte Japanse bloemen of... Wat jij wilt!
    Fijn weekend!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, ik zou ook wel met je willen ruilen , een paaseierwarmer ( zelf gemaakt uiteraard) voor het applicatie boekje.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd!
    Vandaag is je blogje een jaartje oud! Wat gaat de tijd snel he ;-)
    Ik ben een tijdje niet in Blogland geweest dus ik ben je geweldige blog over je heeeeeerlijke Appel verzameling mis gelopen.
    Dankjewel dat je me gelinkt hebt!
    Ik reageer niet altijd maar lees je blog welk elke dag en ik geniet van je foto's...
    Op naar een volgend jaar vol met heerlijk blogjes :-)

    Lieve groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het boek De Seizoenentafel staat al heel lang op mijn wishlist, dus het lijkt me super om met jou te ruilen. Waarmee zou ik je plezier kunne doen? Ik heb hier een heleboel oude kaarten liggen, ook stoffen lapjes, origami papier dat écht uit Japan komt...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het boek Applicatiewerk zou ik heel graag met je willen ruilen, voor en verrassing, maar in ieder geval met iets ouds erbij :)

    Your blog rocks! Groetjes en prettig weekend, Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gefeliciteerd met je blog-verjaardag. Zo ver ben ik nog láng niet! Wat heb je weer leuke ruildingetjes en óóóh wat zou ik me graag op de bank nestelen met het Cath Kidston boekje.... maar... ik heb vanmiddag mijn pakketje van de vorige ruil voor jou op de bus gedaan, dus vind het wel prima zo. Ben heel benieuwd naar de knoopjes :-)
    Fijn weekend en dat ik nog maar veel fijne blogs van je mag lezen!
    Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja, graag! Boekje stof-dieren of pompon-dieren lijkt mij heel erg leuk. Er is zoveel 'leuks' om te versturen. Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zie ook wel iets in het stofdierenboekje. Misschien stuur ik je een ander knutselboekje terug, ik vind wel iets dat jij superleuk zal vinden. Helemaal in jouw stijl. Uit België.

    Ann

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een leuke boeken :-) Het boek van de seizoenentafel lijkt me erg leuk en wil ik wel ruilen voor een verrassing.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja, ik wil ook wel ruilen! Het seizoenentafel boekje ken ik maar heb het zelf nog niet.
    Fijn weekend verder!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)