woensdag 16 maart 2011

Spring-cleaning-give-away

nu ik weer over ben gegaan
tot de orde van de dag
en de lente Echt begonnen lijkt
word het tijd voor een echte ouderwetse
Voorjaars schoonmaak
van het pakhuis van the Princess and Me
ofschoon mijn kinderen allang volwassen zijn
(en ik nog lang geen oma hoop te worden,
hoewel ik de mijne al had op hun leeftijd)
ben ik een echte verzamelaar van
KinderDingen..

ik kan werkelijk geen weerstand bieden
aan zo'n jurkje,(en alles wat volgt)
maar ik neem het mee en vervolgens
ligt het ergens te verstoffen
want Wat Doe Je Er mee?
dus tijd voor een kleine Kinder-Dingen-Give-Away..

deze haakte ik zelf
en het hangt Enig aan een deurknop
(met nog 6 andere)
maar misschien heb je wel een klein meisje
wie haar appel er in mee kan nemen..

of een Holly Hobby kookboekje
om zelf in te vullen
met alle recepten die je kinderen
lekker vinden
(of gewoon voor jezelf uit Nostalgie)

een Zoet lapje van crepe stof uit de jaren 50
maar in perfecte staat
met lieve hertjes
om een zwierend zomerjurkje van te maken
voor een klein meisje met 2 vlechten..

een compleet handwerkpakket uit de jaren 70
de groene in het midden
met de bloemen en de vogels
om mindfull te borduren in de zon
onder een appelboom
en daarna Trots op je werk
het een plaatsje geven

een zelfgemaakt -niet door mij-
baby schortje,
het hoort eigenlijk andersom
maar zo zag het er leuker uit op de foto
voor een kraaiende baby
op een zomers grasveld
met madeliefjes..

een boek van de welbekende Alain Grée
over elektriciteit
voor je stoere zoon
of voor jezelf omdat de tekeningen
zo geweldig zijn..

deze vind ik persoonlijk erg geweldig
voor een dreumes die net kan lopen
met van die gezellige dikke beentjes..

20 vintage kinder kaarten
naief en kleurrijk
ik vond ooit een hele doos
dus er kunnen best wat weg..

vormpjes om samen koekjes mee te bakken
niks Zo knus als
een aanrecht vol meel
een kindje op een stoel, met een schortje aan
met de handen in het deeg..

wil je graag een van deze Kinder-dingen
(let wel: alles is tweedehands)
krijgen laat dan een reactie achter, met je voorkeur
ik verloot ze over een dag of 10
(if you would like to get one of these things,
tell me what you like,
note: all these things are second-hand
doesn't matter
where you live, I'll choose the winners in 10 days)

nb. je hoeft geen volger te worden, te twitteren
een link te plaatsen of te Face-booken
(tenzij je dat Zelf graag wil)
het is gewoon een aardigheidje
en nu ga ik de ramen opengooien
en poetsen (ha)
-X-

102 opmerkingen:

  1. Ingrid, wat een pracht en praal! Hoe kun je hier nou niet hebberig van worden? Maar de meeste glimmers kreeg ik toch wel in mijn ogen bij het zien van het hertjes stofje uit de jaren 50. Zo mooi! Daar wil ik wel een gokje voor wagen. Fijne woensdag en veel 'plezier' met de voorjaarsschoonmaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. amai wat een leuke dingen! Ik heb het vooral voor het hertjesstofje maar ook voor het receptenboek en de kaartjes.
    Een fijne lentekuisdag gewenst...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Maybe I'm first ... I love the Electricity book. Can I put my name in the hat for that? That would be cherished by crazy Child 3.

    (I think I finally found something to send you today!)

    PS You have the most beautiful collection of things. I was thinking today about all your photos of bits and pieces ... I don't know how you find it all. Look at that Tupperware Elephant!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief!
    Het Alain Grée boek staat al een tijdje op mijn lijst, maar nog nergens een mooie kunnen vinden.
    (En die kaartjes zijn ook geweldig! Kun je niet gewoon een webwinkel beginnen? Jij tovert steeds zulke mooie dingen te voorschijn!)
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh, het hertjesstofje voor mn kleine meis van bijna één...
    (slaakt diepe zucht)
    Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. het groene jurkje zou ik erg graag winnen voor mijn dochter...of een gehaakt tasje, daar is ze vast ook erg blij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Great giveaway Ingrid! I'd love to have the fabric. So pretty!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ze zijn gewoonweg niet te weerstaan, jouw weggeeffeestjes....
    Aangezien ik mezelf nog steeds niet als helemaal volwassen zie zou ik zo'n gehaakt tasje leuk vinden. Om samen met het andere aan de knop te hangen.

    Helaas passen de billen van mijn jongens al niet meer in dat pofbroekje, die is zo schattig!

    Fijn dat je weet terug bent;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oooh wat een leuk weg geef feestje heb je er weer van gemaakt :)
    Dat Holly Hobby kookboekje lijkt me wel wat maar ook die kaarten zijn prachtig...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Ingrid,
    Wat een leuke spulletjes! Alles is mooi maar bij de drie kindertjes hier in huis zijn de plaatjes van Alain Greé favoriet. En bij mij ook. Jeugdsentiment! We wagen dus graag een kansje. Fijne dag! Suus

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een leuke spulletjes, alweer. Ik vind het gehaakte tasje en het dreumesbroekje echt helemaal leuk voor de 2 jongsten :-)
    Dus ik duim, duim en duim;-)
    Succes met schoonmaken en opruimen, 't is er heerlijk weer voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een feest voor het oog. Ook ik ga dit jaar een grote schoonmaak houden. Even alles nakijken, schoonmaken en terugzetten of wegdoen. Heel straks met een schoon schip beginnen (of schone lei)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke give away!
    Ik vind vooral dat receptenboekje heel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik zou heel erg blij worden van de uitstekers! Ik heb samen met de kids het marsepeintaart maken ontdekt en we kunnen nog wel wat uitstekers gebruiken. Vooral het hondje zou mijn zoons superblij maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen!
    Nou ik doe mee!
    Hier lopen drie meisjes rond onder de zes jaar én een meisje van 34 jaar, en het oog is gevallen op het niet-normaal-hoe-schattige groen/ witte jurkje óf de geweldige oude kinderkaarten.

    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. het mini tuinbroekje! voor mn neefje, die heeft van die schattige hammetjes als beentjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou echt heeeeel graag dat lieve rode schortje winnen voor mijn kleine babynichtje. Ik zie het al helemaal voor me, inclusief de madeliefjes ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wow, dat is moeilijk kiezen, wat een pracht en praal! Om mega-hebberig van te worden!
    Omdat ik (nog) geen kindjes heb, en zelf als kind kaartjes spaarde (die ik helaas rond mijn vijftiende weg heb gegeven) zou ik je verzameling kaartjes heel erg leuk vinden, maar ook het kookboekje van Holly Hobby doet mijn hart sneller kloppen, ik heb nu een uit elkaar vallend schriftje...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, ik heb geen kindjes. Maar wel lieve neefjes en nichtjes... en een nieuwe naaimachine! Mag ik meedoen voor het lapje crepe uit de jaren '50? Serieus, waar vind je toch al die leuke dingen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wow, wat een fantastische give-away! Aangezien ik kaartjes spaar ga ik voor de vintagekaarten (ze zijn prachtig, zo heb ik er nog niet veel gevonden). Dus hiermee waag ik mijn kans.
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ingrid, weer een prachtige give-away.
    Ik heb al twee keer iets gewonnen bij je dus ga de kans aan de andere laten, al vind ik het boekje over elektriciteit wel echt geweldig - voor mijn vriend, die nu overal lampen aan het installeren is, met al eens een kortsluiting tot gevolg :)
    Dus als echt niemand maar dan ook niemand dat boekje wil hebben doe ik mee, anders niet.

    Ik mail je mijn adres nog door voor de swap van het portemonneetje.

    Stralende dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat weer een origineel weggeeffesstje. Ik heb geen klein kind maar een echte man in wording(lees:puber), wat hij errug leuk vindt is in de keuken staan en daarom zou ik graag meedoen voor de koekvormpjes..kan ik weer met miniman (mag ik niet meer zeggen) iets gezelligs doen!
    Groetjes
    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Tjee, wat een leuke spulletjes weer..... En dan een keuze maken, dat is weer lastig. Gelukkig vallen er al een paar af omdat mijn kinderen er niet meer in passen, maar dan blijft er nog aardig wat over!
    Dan ga ik toch voor het handwerkpakketje, of de kaarten, of.... Nee dan zou het alles worden, dus laat ik het hier maar bij houden.
    Dank je dat je weer zulke leuke dingen weg geeft!!
    ~ Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  24. waar blijf jij al die mooie spullen toch vandaan halen !
    Ik doe graag mee voor de postkaartjes : die zijn zo prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Zoveel moois, ik weet niet wat ik al kiezen. Alles is prachtig, maar het STOFJE en het rode BABYKIELTJE zijn wel mijn favoriet. Nu maar hopen dat je een goede hand van loten hebt. Knufzz...Peebee

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een ontzettende leuke spulletjes! Ik ga voor het schortje, wat een schatje! Groetjes,Runa

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Lieve Ingrid, ik kruip onder mijn steen vandaan want móet gewoon wel meedoen met dit moois ;-)

    Noteert u maar: Alain Grée voor de boys en het borduurpakket voor mij. Binnenkort weer veel uurtjes mindful 'naast-het ziekenhuisbed-zitten' voor de boeg...

    Geniet van de zon in eigen achtertuin! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een leuke dingen allemaal... ik zou zelf blij worden van het leuke herten-lapje!
    Geniet van het beginnende voorjaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Goh wat heb jij toch prachtige dingen in huis!
    En wat lief van je om die met ons te delen.
    Ik doe graag mee voor het jurkje of de vormpjes.

    Groetjes,
    Leila

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hai Ingrid, welkom terug in NL na jullie leuke trip in Berlijn! En je begint meteen goed :-). Het borduurpakket en het herten-stofje vind ik geweldig! Geniet van de zon,
    liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Het zijn zo`n leuke spulletjes!
    Hier zijn nog geen kindjes en ik ben ook niet handig met een naaimachien, maar de postkaarten, daar kan ik wel wat mee, dus bij deze ...
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Jeeeeetje zeg wat een spullen!!!
    dat je dat allemaal weg geeft?!?!
    Mijn meisje word morgen 1 jaar en loopt alleen nog aan het handje, maar dat dreumesbroekje zou haar geweldig staan!
    Dus bij deze durf ik graag een gokje te wagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Oooooh, dat is allemaal too cute. Vooral dat electriciteitsboek en die kinderkaarten. Stel je toch eens voor dat dat door de brievenbus glijdt en op je mat valt?
    You're the best!

    Wil je een give-away terug? http://chickenrhythm.blogspot.com/2011/02/give-it-away.html. Ik heb er nog op voorraad.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Je bent er weer!
    De tijd vliegt. Ook in Berlijn dus.
    Succes met opruimen... hmmm.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ha,Wat leuk een kinder give away...moeten toch maar eens kijken hoe dat werkt.
    Ik doe graag mee voor dat gehaakte tasje ...de vintage kaarten zijn ook erg gaaf..

    groetjes vanuit een zonnig goes

    BeantwoordenVerwijderen
  36. aangezien ik mijn dochtertje al helemaal zie rondlopen in een jurkje gemaakt van de hertenstof: ik doe mee voor het lapje stof! =)

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Ik wil wel een kans wagen voor de koekjesvormpjes. Ik zie ons wel samen bakken - Twee meisjes

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Succes met de grote schoonmaak!! Wat voelt dat naderhand toch heerlijk voldaan. En wat boffen wij met jouw opruimdrang ;-) want wat tover je weer mooie spullen tevoorschijn.

    Ik doe graag mee voor het handwerkpakket! Ik zie mezelf al zitten, op de camping in Frankrijk deze zomer, met een werkje op schoot.
    De kaarten zou ik overigens ook erg leuk vinden. Echte post ontvangen stemt blij!

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Och wat lief allemaal.... Met zelf een klein ukje van vijf maanden, is dit een superleuke give away. Ik zie het al voor me deze zomer: mijn meisje kruipend over het gras tussen de kippen en eenden in onze tuin. Ik wil wel meedoen voor iets van die leuke kleertjes(salopetje of schortje). Nog veel opruim-plezier daar! Wat een ooie foto's zijn het altijd bij jou... Ik lees met plezier iedere keer je nieuwe posts. Wat ziet de wereld er dan plots vrolijk een simpel uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Oh, wat een gezellige spulletjes allemaal, ik heb geen kleine kindjes meer maar ik ken een klein meisje die heel blij wordt van het gehaakte tasje, dus ik doe mee aan je voorjaarsschoonmaakgiveaway...

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Hoi Ingrid,

    Wat een geweldig leuke give away weer! Ik zou heel graag meedoen voor de uitstekers, het boekje over electriciteit of het Holly Hobby receptenboek.

    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Hoi Ingrid,
    Weer een poging om een "echt Ingrid dingetje" te bemachtigen...Het electriciteitsboek, mijn man is electricien en ik hou van nostalgie maar het tasje is ook een dotje.
    Maar alleen het kijken naar deze leuke spulletjes is zo leuk en vaak een herkenning van dingetjes uit vroegere tijden.
    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  43. ooh! ik vind het dreumes pakje mooi. Wat zullen de billetjes er pachtig instaan van mijn 1 jarig zoontje.
    Ik schat je veel jonger in, denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een schatten weer zeg! Ik vind de kinderkaarten helemaal geweldig! Ze zouden erg leuk staan in ons kaartenrek!

    Groetjes Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  45. zo'n leuke spulletjes!!! doe je met de zomer ook een zomer-schoonmaak? doen zou ik zeggen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Oh, wat een geweldige stapel spullen heb je weer verzameld!
    Maar mijn favoriet is toch wel het elektriciteit-boekje voor mijn stoere zoon (en mijzelf :-) !)
    Groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Ja!! Ik wil heeeel graag meedoen voor de vintage kaarten!! Wat een leuke give-away,

    groetjes
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  48. amai, wat leuk! Het groene jurkje of de vormpjes vind ik top! Een hele leuke give away!
    Ik zal iedere avond voor lekker voor mezelf duimen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Ben al een tijdje stiekem aan het volgen... elke keer word ik weer vrolijk van al je leuke spulletjes. Helemaal 'hoemperampampaaa' ben ik door de leuke kaartjes (om te schrijven naar mijn vriend) en ook het electriciteitsboekje (om te gebruiken in de klas) en eigenlijk ook wel door dat groene kleedje (om nog meer zin te krijgen in zwanger worden). Blijf vooral me vrolijk maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  50. aan de voorjaarsschoonmaak heb ik me ook al overgegeven ;) en al die nieuw verworven opgeruimde ruimte's zou ik graag aanvullen met iets moois....zoals een zoet hertenstofje of een schattig receptenboekje :)
    Ik doe dus graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  51. amai amai....dat laat ik niet voorbij gaan jou give away en ik loot heel graag mee voor de kaarten want daar ben ik al een tijd naar op zoek....of...het heerlijke handwerk pakket...mijn vingers jeuken....Liefs Cinderell@

    BeantwoordenVerwijderen
  52. ooooooh, wat een lieve, schattige, mooie spulletjes. Het eerste jurkje is prachtig, maar het ziet er al te klein uit voor mijn meisje van net geen jaar oud. Dus hoop ik op de bakvormpjes, of het handwerkpakket (vogeltjes!)

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Hi!
    What a fantastic give-away!
    You are a very special lady, Thak you so much for you pictures, and you birds, they are so cute, and I love the symbolic you have put in them.
    If I were so lucky to win one of these gifts I would prefer the cookbook, I think it would be a fantastic present for my son when he grows up. To have a cookingbook with recepies from his childhood <3
    But also the book about electrick would be loved in our house <3

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Oooh wat gaafliefleukanders...
    ik doe heel graag mee, maakt me totaal niet uit wat of hoe of ...
    alles is leuk..

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Geweldige spulletjes. Helaas zijn mijn meisje vast al te groot voor die lieve kleertjes dus zelf aan de slag met het hertjes stofje lijkt mij een geweldige oplossing!! Maar ook de kaartjes vind mijn oudste dochter geweldig...leuk om haar verjaardag mee aan te kondigen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Wauw!
    Het boek over elektriciteit zal mijn zoon Hidde
    vast geweldig vinden dus wij doen graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  57. Wat een leuke spulletjes! Tenzij je denkt dat mijn 2,5-jarige mollige meid nog in dat groene kleedje zou passen, ga ik voor de uitsteekvormpjes.
    Al vind ik die kaartjes persoonlijk het leukst van allemaal. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  58. What a great give away! I really like the "Holly Hobby kookboekje". I would also really love if you would write in english too in your blog. I love to look at your pictures but unfortunately I don't understand what you are writing about. : (

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Hoi Ingrid,
    Je bent weer terug! Leuk geweest, en veel indrukken opgedaan.. Het lijkt zo vreemd, alles gewassen en opgeruimd en vakantie voorbij. Maar inderdaad, in je hoofd blijft de herinnering. En misschien heb je veel foto's gemaakt?
    De rollen papier die je hebt meegenomen uit Berlijn vind ik erg mooi. Ik val ook altijd voor papier, hoeveel ik ook al heb ;)
    En gelijk alweer zo'n onweerstaanbare give-away! Wat een leuke spulletjes allemaal, die kleertjes, zo snoezig!
    Als ik mag kiezen, dan zou ik samen met mijn jongste heel erg graag dat elektriciteitsboek eens doorkijken... hij zou het prachtig vinden denk ik.
    Een fijne dag nog verder, en veel plezier met je herinneringen aan Berlijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  60. Wat verwen je ons weer Ingrid en wat een prachtige spulletjes! Ik zou graag mee dingen voor het hertjeslapje ♥
    Het komt goed uit dat ik zelf ook bezig ben met
    een lente-opruiming, heb ik weer plaats voor mooie nieuwe spulletjes hihi :P...
    Liefs Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  61. Hoi Ingrid!
    Wat geef je weer prachtige spulletjes weg, wordt er al helemaal vrolijk van bij het zien van de foto's! Ik wil graag meedoen met de give-away, maar wat is het lastig kiezen! Ik vind vooral het handwerkpakket uit de jaren '70 (leuk om te maken!), de vintage kinder kaarten (geeft zo'n leuk sfeertje, om te versturen, op te hangen enzovoort!) & het elektriciteit boek van alain gree (zulke mooie tekeningen) leuk! Toch denk ik dat ik het handwerkpakket & kinderkaarten het leukste vind..
    Je moet echt een winkeltje beginnen, je hebt altijd zulke mooie en unieke spulletjes! Ingrid, van jou blog wordt je blij! (:
    Groetjes, Leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  62. Oeh, ik zou heeeel graag het boek van Alain Grée krijgen, omdat een vriendin van me (met 3 stoere zoons) er onwijs blij mee zou zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  63. (Ik begrijp het trouwens wel als je het vooral aan lezers zou willen geven. Maar vriendin in kwestie is wild van de tekeningen van Grée, dus ik doe toch een gokje ;))

    BeantwoordenVerwijderen
  64. Wat een reacties Ingrid! Succes met je give-away..
    gr. Aukje

    BeantwoordenVerwijderen
  65. OOh, wat een leuke spulletjes toch weer.
    Ik vind de kaarten helemaal super, het boek over electriciteit, het jurkje en de koekvormpjes springen er voor mij uit!
    Doe weer een gokje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  66. Zou ze nu al deze dingen weg geven? Jaaaaaa :)
    Ik ga voor het jurkje, het pofbroekje en het receptenboek!
    Dank je voor de give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  67. Sjee, wat een mooie give-aways!

    Ik weet zeker dat mijn zoon van vijf enorm blij gemaakt wordt met het boek over elektriciteit. Hij zal vast de antwoorden op zijn (vele...) vragen vinden. én dan hoeft mama deze antwoorden even niet te geven :)

    Groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  68. Wat heerlijk al die spulletjes uit memorylane.
    Ik vind alles even leuk en kan ik mijn eigen kleine mensen niet blijmaken dan weet ik altijd wel een ander lief klein mensje blij te maken met zulke mooie spulletjes. Ik deel graag en ik laat me heel graag verrassen.

    BeantwoordenVerwijderen
  69. Waw! Wat heb jij leuke dingen! Ik doe graag mee voor het receptenboek, Holly Hobby, het is gewoon jeugdsentiment. Ik heb nog een bijpassend foto-album.

    BeantwoordenVerwijderen
  70. maar zo'n leuke spulletjes allemaal! Ik ding graag mee naar de bakvormpjes want wij bakken heel graag koekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  71. Geweldig! Ik doe graag mee voor het groen/witte jurkje. Ontzettend lief!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  72. Wat een mooie spulletjes. Mijn dochtertje van drie maak je helemaal blij met de uitsteekvormpjes voor het bakken van koekjes. Nou moet ze het doen met een glas, ook leuk maar dierenvormpjes zijn toch leuker.

    BeantwoordenVerwijderen
  73. Wat weer leuk allemaal. Mag ik meedoen voor het blauwe lapje? Daar kan ik vast iets moois van maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  74. Allemachtigwatprachtigallemaal! Moeilijk kiezen hoor... Ik ga voor het kookboekje. Daarmee zou ik een vriendinnetje heel blij kunnen maken en daar word ik dan weer blij van! Succes met de schoonmaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  75. Wat een voorraden.... :) Leuk!
    k doe graag mee voor de ansichtkaarten, of voor het boek over electriciteit.

    Grtz Arike

    BeantwoordenVerwijderen
  76. Wat wordt ik blij van die gezellige foto's! Mijn hartje gaat het hardst kloppen van je mooie kaarten. Daar zou ik graag een gooi naar doen! Wat lief trouwens dat je dat allemaal wilt weggeven.

    BeantwoordenVerwijderen
  77. Hi Ingrid! The mother in me would wish for the book about electricity for my 2 boys. The "me" in me wishes for the set of children's cards...what a find! Either way, my heart would jump to win one of your treasures!
    Sarah F.

    BeantwoordenVerwijderen
  78. Jeetje, leuke spullen zeg!
    Mag ik gaan voor het stofje? Dat spreekt mij als quiltster wel aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  79. Goh, ik word altijd zo blij van je blog. Zo kleurrijk en vrolijk! Ik zou wel eens in je huis willen komen snuisteren! haha
    Ik doe heel grag mee voor het boekje van Alain Grée!

    BeantwoordenVerwijderen
  80. Jaaaa! Ik vind het gehaakte tasje geweldig! Dat hang ik met veel liefde aan mijn deurknop.

    Marike

    BeantwoordenVerwijderen
  81. Hallo, ik ken je blog nog maar sinds een paar weken en vol je via google reader. Altijd zo kleurrijk, daar moet ik wel vrolijk van worden !
    Het moeilijkste is nog een keuze te maken :) Mijn jongste dochter is intussen al bijna drie, dus als het jurkje past, dan dat als eerste keus, anders het lapje stof (even aan mezelf denken kan geen kwaad hé)

    BeantwoordenVerwijderen
  82. Hoi ing-rid, al weken lees ik je blog en zie veel overeenkomsten in verzameldrang van mooie oude dingen. Je hebt me warm gemaakt voor het bloggen, ik droom er al van maar ben nog niet begonnen.

    Voor mijn kinderen van 3 en 4 heb ik een boek van Alain Gree over auto's. Die van electriciteit lijkt me mooi en nuttig want hoe leg ik nou uit wat electriciteit is. Meneer Gree kan dat heel goed en mooi. Ook al is het een oud boe, de basis blijft hetzelfde.

    Ik zou heel blij zijn met dit bijzondere boek.

    groet Marjo

    BeantwoordenVerwijderen
  83. zo mooi allemaal! Het herten stofje please....
    big hugs xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  84. Wat een leuke spulletjes heb jij toch allemaal liggen! Soms zie ik iets liggen in de kringloopwinkel en denk ik "daar zou Ingrid alweer een leuke foto van nemen!".
    Om mijn kaartjescollectie nog wat aan te vullen en m'n rek te vullen waag ik graag een kansje voor je oude kaartjes!!
    Leuke vrijdag gewenst!!

    BeantwoordenVerwijderen
  85. Wauw! Wat een prachtige spulletjes.ik doe heel graag mee. Het leukste vind ik de uisteekvormpjes en het hertenstofje.

    BeantwoordenVerwijderen
  86. Ingrid (Punky Wunky)18 maart 2011 om 18:18

    Oh wat heb je weer een mooie spullen om weg te geven. Ik wordt van alle plaatjes blij . Zo leuk om naar te kijken. Ik waag graag een gokje voor de mooie vintage kaarten. Die vind ik super.

    FIjn dat je weer terug bent en dat je een leuke tijd in Berlijn hebt gehad.

    BeantwoordenVerwijderen
  87. Oooh Ingrid,wat een leuke spullen!! Ik zet heel graag in op het mooie boek over electriciteit. Voor mijn lieve, stoere 5-jarige zoon die zo graag zijn papa wil helpen met klusjes en óveral het naadje van de kous wil weten.
    Fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  88. Wat een prachtig giveaway! Ik ben helemaal gek op de Holly Hobby receptenboek :) Hartelijk bedankt voor de mooie spullen!

    Fijn zondag, Maja

    BeantwoordenVerwijderen
  89. Jeemig, dat ik je GiveAway blog gewoon bijna gemist had! Aan deze doe ik heel erg graag mee! Maar je maakt het wel moeilijk om te kiezen zeg! Poeh....
    Ik doe graag mee voor de kaartjes :-)
    Duimen maar :-)

    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  90. Wat leuk, mijn voorkeur gaat naar de prachtige kaartjes!

    x Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  91. wat weer een mooie spulletjes! Ik doe graag mee voor het hertelapje
    fijne dag! groetjes Inge Out

    BeantwoordenVerwijderen
  92. Mijn dochtertje haar haartjes moeten nog heel wat groeien voor 2 vlechten, maar mijn favoriet is toch wel het hertenstofje :-)
    Maar ook de kaartjes en het electriciteit boek vind is super!

    Je huis ziet er zo leuk uit, zo vol kleur!! Kreeg ik het mijne ook maar zo ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  93. Hi, je bent lekker bezig geweest. Ik wil graag meedoen voor de kaarten, kan ik leuk weer gebruiken voor het Round Robin notebook project.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  94. Wat een leuke spulletjes allemaal!
    Ik zou graag voor mijn zoon (9) die gek is op techniek meedoen voor het elektriciteitboek. Leesboeken vindt hij niet zo leuk, hij wil alleen boeken lezen waar hij wat van kan leren. :-)Dus zo'n mooi exemplaar zal hij zeker waarderen.

    Groetjes,
    Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  95. Op de valreep...(bedankt voor de herinnering in de blog van vandaag) wil ik graag meedingen voor het stofje met het hertje. Erg schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  96. Ik ga gauw opruimen in dit huis, dan heb ik weer plek voor nieuwe spulletjes, zoals dat stofje.... of die kaarten...

    BeantwoordenVerwijderen
  97. Ik dacht dat ik al had gereageerd, maar zie mijn mail er toch niet tussen staan, dus ik waag nog een poging, want ik ben verliefd op dat baby-schortje. Ik heb zo'n mollige baby-meid die er dus heel schattig in zal gaan passen. Ik duim....

    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  98. Wat een leuke dingen! Ik zou heel graag meedingen voor de kaarten of dat stofje. Super!

    BeantwoordenVerwijderen
  99. Ehm, ik kan bijna niet kiezen uit al het moois.. het stofje! Ja! En laat ik nu net nummer honderd zijn, misschien brengt het geluk!

    BeantwoordenVerwijderen
  100. Ik dacht dat ik je al bedankt had voor de give-away die ik van je gewonnen heb, heb ik 'm per ongeluk bij de verkeerde blog gezet... *schaam*
    Maar goed, bij deze dus maar bij de goede. Hartsikke bedankt voor de bakvormpjes en het schortje en de ovenwant! De jongens zijn er superblij mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  101. det fine tapet ville jeg gerne vinde:)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)