vrijdag 18 maart 2011

This week I saw

een heleboel mensen
-maar ik heb geen 1 gezicht onthouden)-
(lots of people,
but I don't remember one face..)

deze week zag ik is een initiatief van Roos en Daan
daar ook linkjes van anderen die meedoen

net als elke week geef ik mijn tekening
aan iemand die dat leuk vind
laat even een reactie achter als dat zo is
(if you like to get this drawing/collage
please leave a message)

de tekening van de Wol-mevrouw
is voor Karin (de Merle)
als je je adres even wil mailen, stuur ik hem (haar) op..

15 opmerkingen:

  1. Soms heb je van die weken, he. Je hebt ze toch maar mooi een gezicht gegeven, al die mensen.
    Wat een mooie tekening! Hij zou het heel leuk doen in mijn woonkamer. Ik ding er graag naar mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is prachtig! Ik zou 'm graag in m'n kamer ophangen.
    Groetjes, Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is echt een geweldige tekening!
    Ik zou 'm graag willen krijgen...

    fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ben sowieso niet goed in namen onthouden, details zeggen mij veel meer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooooh wat spreekt deze tekening mij aan zeg!
    Ik heb een tic...ik herken gezichten juist heel goed. Soms van jaaaaaren terug, en dan iemand die ik enkel vluchtig heb gezien. Ik kan me soms irriteren als mensen zich wel 4 keer opnieuw aan me voorstellen. Het is soms gewoon een kwestie van interesse....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt wel een heel kleurrijk gezelschap gezien...erg mooi! Ik ding weer graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel erg mooi Ingrid, gezichten zeggen alles maar soms ook niets. Komende weken ga ik naar de scholen met een project over zintuigen. In de bovenbouw doe ik iets met gezichten, ogen, oren, neuzen en monden. Je mooie inspiratie is zeker welkom.
    Fijn weekend, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, ha, als blogger van het 365 facesproject wil dit erg graag in m'n verzameling kijk ;-) http://365facesproject.blogspot.com/2011/01/week-3-collected.html
    Superleuk met die papiertjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. gezichten zie, herken en onthou ik vaak wel.
    Namen, en juist de makkelijke namen, vergeet ik vaak snel...

    fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joepie! Ik heb gewonnen! Dank je wel Ingrid, superleuk.
    Groetjes,
    Karin ---De Merle---

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik herinner mij gezichten meestal wel, maar namen..........................neu niet echt.

    Ik vind het weer een vrolijk geheel dus ik doe graag mee aan deze geefweg (give away)

    Groetjes
    Miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke weer. En helaas moet ik bekennen dat ik ook niet zo goed ben in gezichten onthouden. Misschien moet ik er eens op gaan trainen...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er erg leuk uit al di gezichtjes! Die wil ik ook wel op mijn kamer hangen hoor :)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)