maandag 26 maart 2012

Happy Monday

7 opmerkingen:

  1. Om nog even op je blog van gisteren terug te komen: Kun je niet een blogberichtje maken over schoenen? Ik vind het elke keer weer een drama om schoenen voor de zomer te vinden! In de winter is het niet zo moeilijk, mijn favoriet zijn dr.martens laarzen, maar in de zomer weet ik het echt niet! Wat draag jij voor schoenen?
    groeten uit zonnig Zeeland!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie quote & zo waar!
    Nog gefeliciteerd met je 2 jarig blog jubileum!
    Fijne nieuwe week!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. so true...so I am off to be happy in the sunny garden...with the happy chickens and cats xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een ontzettend schattig schortje heb je op de foto....ik zie het plaatje al voor me...klein meisje met blonde krullen een taartje aan het bakken....en dan vooral het moment van de lepel aflikken...even wegdromen bij het plaatje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe waar. Mooie woorden (en een schattig schortje)! Altijd goed om even aan herinnerd to worden. Dank je. x

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)