zaterdag 28 juli 2012

And the sun was shining....(so beautiful)


terwijl het mooi-weer-vrouwtje
nu toch echt haar paraplu,
er even bij moest pakken,
lijkt het, hoewel het nu weer droog is,
toch echt even gedaan met het mooie weer,
en kijk ik nog even terug op deze
heerlijke warme week..


waarin er een vriendin kwam logeren,
tot mijn grote plezier,


waarin we aten taartjes in de schaduw,
in de tuin, 
kletsten eindeloos, over de Dingen...


waarin ik eindelijk,
mijn zomerjurken uit de kast kon halen,
en op blote voeten liep..


waarin we 's avonds
langs de IJssel zaten,
onder een boom
 naar het water staarden
(en af en toe naar een boot)


waarin we buiten aten,


en nog maar een keertje
de witte vlek onderaan de foto,
is de vriendin die wegduikt,
(en de geraniums in 1 dag,
zo ongeveer verschroeiden in de zon)


een week waarin,
ik Roodkapje weer eens zag,
was best al een tijd geleden,
het was maar een flits, maar toch...
durf ik met Enige zekerheid te beweren...


waarin de nachten kort waren,
maar de sterrenhemel prachtig..
(en waar ik vaak naar keek,
te warm om te slapen....
of gewoon Teveel gedachten,
ik weet het niet..)


kortom,
wat mij betreft bergt het mooi-weer-vrouwtje,
haar paraplu weer op
en doen we het gewoon nog een keer over
Mooi Weekend!
-x-

7 opmerkingen:

  1. JA, voor mij ook nog zo'n weekje graag. Je hoeft het niet in te pakken ik ga er meteen van genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn hè? hier ook zo'n week...niks anders
    doen dan buiten genieten van rustig aan, drankje, hapje, zwembad, blije kindjes...
    Nu is het nat buiten en benauwd binnen...oei, dat is even wennen...
    Laten we duimen voor nog zo'n week nu de Man nog vakantie heeft.

    fijn weekend xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Ingrid,
    Af en toe, of toch vaak, bezoek ik je blog...
    Je schrijft gewoon ontzettend mooi, Ingrid, echt wel.
    Gewoon over de dingen in 't leven...
    Mooi zo.
    Grt,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijke week mooi weergegeven in prachtige foto's! Ik hoop ook dat het mooi-weer-vrouwtje haar paraplu vlug weer op kan bergen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kunt wel bijna een boek schrijven, zo mooi! En wat leuk, fijn bezoek en dan zulk weer, kan niet beter lijkt mij!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Volgens mij heb je genoten. Wat een mooie week.

    Groetjes,
    Lia

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)