zaterdag 14 juli 2012

Taking it easy...(because)


9 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke uitspraak aan het begin van de zaterdag
    In mijn keuken hangt: stop eens met je best doen, je bent vrij. Deze opmerking heeft mij tot tranen gebracht toen hij op het juiste moment tegen me gezegd werd.
    Je kan deze quotes niet vaak genoeg lezen! Prettig weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Over een paar dagen gaan we een weekje weg en ik voel nu al de stress die dat met zich meebrengt. Goed om je berichtje te lezen om het even los te laten ik ben nu immers nog gewoon thuis!
    Fijn weekend, Famke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooie quote!! en mooie tekening weer erbij i love it
    lieve groet jenneke
    http://creaties-jenneke.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo waar ook!! En een goede reminder zo nu en dan. Leuke tekening erbij weer. Geniet van je weekend! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo waar. Een goed begin van de dag zo. Dank je!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. totally agree!!!
    enjoy your weekend, xxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een be"vrij"dende uitspraak! Ik zit hier nog in pyjama te genieten van alle blognieuwtjes,...dus 'k doe wel echt "easy" ...
    Heb nochtans veel klusjes die ooit eens zouden moeten gebeuren, pffff. Dat is voor later!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)