vrijdag 8 februari 2013

gone...


11 opmerkingen:

  1. Heerlijk zo dagdromen!
    Groetjes Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel goed idee! Dat doe ik ook dagelijks. (Ben zelfs lid van De Wolkenclub haha) Geniet er van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is prachtig inderdaad. Gisteren zei mijn dochter van 5 "Een roze lucht, dat is het mooiste wat ik ooit gezien heb". Toen keek ik met andere ogen naar de lucht.

    groetjes Janet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook wolken op mijn blog vandaag(zie: http://homeiswherethedachshundis.blogspot.be/) Dat maakt dat we op zijn minst met z'n tweeën met het hoofd in de wolken zitten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker met je hoofd in de wolken ;) Veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wolken genoeg vandaag, dus je bent wel even zoet.. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh heerlijk lijkt me dat, zo van de wolken 'roetsjen'!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)