dinsdag 26 februari 2013

Unexpected kindness #29



toen ik terugkwam uit Parijs,
kon de voordeur maar een klein stukje open
zoveel post lag er achter,
en ik had al zoveel gekregen in de weken daarvoor..
kaartjes, kadootjes, brieven, echt Ongelofelijk
ik heb uren zitten lezen en alles bekeken,
wat ontroerend dat jullie de moeite 
en de tijd voor namen,
om er iets moois van te maken,
bedankt voor al die Positieve Energie
ik waardeer het bijzonder..
ik kan geen kaartjes terugsturen,
hoe graag ik dat ook zou willen,
het is simpelweg te duur (zo'n 150 stuks)
van de week zal ik wel een Snail-mail pakketje
versturen naar één van jullie,
maar eerst wacht ik nog even de nagekomen berichten af..


en oja vergeet ik bijna de uitslag van de give-away
van vorige week;
willen Suzan v.d Zwaag, Hitsje, Nuendan,
Christien, Riri en Ellen van Vuuren,
hun adres mailen, stuur ik het door naar de 
gulle gevers, dank je wel..

fijne dag-X-

29 opmerkingen:

  1. Wat geweldig, zo'n volle vrolijke brievenbus!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, wat leuk! 150 x verjaardagspost... Je hebt het verdiend :-) En gefeliciteerd voor de winnaars van de give-away! Liefs en een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een waar feest in je brievenbus, het is je gegund !! Geniet ervan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. super !!! dat ik heb gewonnen :-)
    ben helemaal blij :-)
    en wat een verjaardagspost hahaha nee je kan via de blog niet iedereen persoonlijk bedanken dan ben je weken bezig en je kan ook niet iedereen wat terug sturen dat is te duur maar dat begrijpt iedereen best !! xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh Ellen waarschuwde me al...yess jippie!!

    Wow 150 kaarten en ander leuks. Daar kun je een hele muur mee behangen of een kaartenslinger maken door het hele huis whahahha. Geweldig leuk toch?! Het is je van harte gegund.

    Ik deed in dezelfde week als jou een oproepje onder mijn leuke post blogdinnen voor mijn dochters verjaardag en ze kreeg er zo'n 12 en was daar al dolblij mee hihihi.

    Geniet nog lekker na en ik ga je mailen, yess jippie :).

    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw Ingrid, wat fantastisch al die kaarten! Jij stuurt zelf elke dag zulke mooie berichten de wereld in, zo mooi dat je dan nu dat tastbaar in al die kaarten en berichten terug ontvangt!

    Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! wens je veel liefde en goeds en gezondheid en moois toe! Veel liefs, Darja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. zo zie je maar, je moet eigenlijk gewoon durven vragen, niet?
    Inez, ineseda.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is heerlijk thuiskomen! Een mooie dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihi wat ontzettend tof dat er zoveel gehoor is gegeven aan je oproep! Het zijn niet eens mijn kaartjes (hoewel ik de mijne wel een stukje op je foto zie haha) maar ik wordt er ook helemaal vrolijk van! Geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die kaartjes dat is de beloning voor wat jij ons elke dag geeft

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Het is je van harte gegund!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heerlijk toch om ruim 150 felicitaties van je blogvolgers te krijgen...gewoon van genieten!
    Dat je niet op ieder bericht persoonlijk kunt reageren begrijpt iedereen.
    Het is gewoon een waardering voor jouw blogberichten; je maakt velen hiermee blij.
    Nog een fijne dag.
    groetjes,
    Letty/Elle-Bee

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ziet er vrolijk uit!! :D Leuke 'Welkom Thuis'!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijk gevoel moet dat geven inderdaad. geweldig. Lieve groet, Pascale

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow, wat een warm welkom thuis gevoel moet jij wel niet hebben gehad. Ik kan het mij zo voorstellen bij het zien van bovenstaande plaatjes.

    Van mij geen kaartje, ik zal het eerlijk bekennen en toch genieten van jouw berichten, foei hè ;)

    Hierbij wel een dikke dankjewel voor alles wat je met ons deelt en ik kijk nog steeds uit naar je boek!

    Groetjes,
    Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wauw! wat ben je verwend :) en verdiend hoor! en nu is februari ook al bijna voorbij, dus ik zeg... tijd voor een klein lentedansje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Yippie! Ik heb gewonnen. Ik stuur je dadelijk mijn adres. Maar wat ben jij een bofferd. Zoveel leuke post. Gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Jeetje, 150 kaarten... dat is leuk zeg! Een mooi welkom thuis...

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ooooo niet te geloven zoveel !!!! dat moet je echt goed doen. X

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wooow wat veel! En wat leuk! Grappig dat ik m'n eigen kaartje zie liggen :) Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. (hup, nog een keer, nu zonder, of in ieder geval met minder fouten er in)

    Wat fijn Ingrid dat je zoveel felicitaties kreeg!

    Ik herken ergens op een foto een puntje van een envelop dus ik leun tevreden achterover wetende dat mijn snail mail aan is gekomen.

    En bedankjes sturen naar iedereen, ach het was voor mij in ieder geval een bedankje voor jou voor alle moois wat jij hier weer iedere keer post, en het is heel erg graag gedaan.

    liefs, Pauline

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Super dat er zo massaal gereageerd is! Wat een gezelligheid & positiviteit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Ingrid, wat heb je weer prachtige dingen gemaakt.....o.a. ook een reis naar Parijs gemaakt, en wat hebben je lezers je goed bedacht voor je verjaardag! Gefeliciteerd overigens!! Ik geloof niet dat ooit zo'n creatief mensch heb meegemaakt. Vooral de "wink"naar het verleden vind ik zoooooo leuk!! Natuurlijk heb ik de tijdschriften gekocht waar je in staat! leukleukleuk!!! groetjes uit Zeeland Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat zal dat een leuke thuiskomst geweest zijn! Schitterend!! Fijn om te lezen dat er zo massaal aan je gedacht is, hopelijk heb je dit jaar wel een echt jarig gevoel gehad. Heel graag gedaan en blijf vooral bloggen, ik word er iedere dag instantly blij van! :)

    Liefs Lilian S

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)