vrijdag 8 maart 2013

Feeling better (but not 35 yet ;)


nu hoop ik natuurlijk dat ik er
in de loop van de dag Zo uit zal zien
(na al die bejaarden-dagen)
maar erg waarschijnlijk is het niet,
wel zal ik mijn schortje omdoen,
om eens de bezem door mijn huisje te halen,
bij wijze van voorjaarsschoonmaak,
ook al gaan we weer "gezellig" nawinteren..
ik wens jullie een hele fijne dag

nb. de foto komt uit een Amerikaans 
tijdschrift uit de jaren 60,
het schortje niet 
dat deed ik haar zelf aan : )

& oja
gisteren vroeg iemand hoe het zat met 
knopenkaarjes ruil,
helemaal vergeten..
ik wil ze graag ruilen met:
Stephanie, Bernardine en Rianne,
als jullie je adres willen mailen,
dank je.

-X-

3 opmerkingen:

  1. Veel plezier met de voorjaarsschoonmaak.
    Liefs, Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne voorjaarsschoonmaak :-)

    Enneh, hoe krijg je bij haar dat schortje aan? Welk programma gebruik je?

    Groetjes, Emilie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik gebruik gewoon Paint, een simpel bewerkingsprogramma...

      Verwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)