vrijdag 26 februari 2016

Mrs Little says..


Mrs Little zegt; het is natuurlijk veel te lang 
geleden dat ik eens in beeld en laat staan aan het
 woord was, dus ik heb even het woord gevraagd..
(of beter gezegd gewoon genomen)
Ik zie het allemaal aan vanaf het buro van Ingrid,
waar ik heel comfortabel zit tussen de pennen
en papiertjes en soms denk ik ohoh wat een drukte.
Of misschien wel beter gezegd wat maakt ze zich druk,
met boeken, photoshop, bloggen, altijd weer wat
nieuws, nu weer dat winkeltje..
Dus ik aangeboden dat ik best wel haar assistent
wil zijn, zodat ze wat meer tijd heeft om naar 
het land te gaan kijken en dat soort dingen..


Als Ingrid zou zien dat ik deze foto erop had gezet,
krijg ik de wind van voren want ze zou vinden
dat hij niet goed uitgesneden was en dat soort dingen.
Maar ik doe het toch want er is hard gewerkt 
aan een serie kaarten die passen bij het nieuwe boek.
Ik kan meteen wel zeggen dat ik ze ingekleurd heb.
(als assistent moet je nogal veelzijdig zijn, 
kunnen breien, haken, knutselen en kleuren en 
geruststellende woorden kunnen spreken, haha)
De kaarten zijn later op de dag te koop in het winkeltje,
als je op het Lov-ing Wool plaatje klikt ben je er.

Oh ja, ik hoorde gisteren ook nog een gesprek
(oh, als je eens wist wat ik allemaal hoorde hier,
maar ik kan niet alles vertellen, ik zou 
meteen ontslagen worden en verbannen van het buro)
tussen Ingrid en Twirre van Handmade Heaven
 er werden plannen gemaakt voor een boekenfeestje
op 10 april, dus zet maar vast met potlood in je agenda.

Bedankt dat je even naar me wilde luisteren
en ik wens je namens Ingrid ook een heel
fijn weekend, dagdag!

9 opmerkingen:

  1. Ik ga straks even kijken naar de kaarten, ben gek op ansichtkaarten. Goed weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, leuk! Ik ga kijken!
    En ook een goed weekend gewenst!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nu niet één maar twee bezige bijtjes aan het bureau van Ingrid. Goed dat mrs. Litle alles in de gaten houdt en als een kabouter Ingrid helpt. (als dat toch eens waar kon zijn hihi).
    Mrs. Little, pas goed op Ingrid en zorg dat zij niet zoveel hooi op haar vork neemt, dat het teveel wordt. Want aan goede ideeën en creativiteit heeft ze geen gebrek. En dan is ze ook nog een pietje precies, wat het extra zwaar kan maken. Dus pas goed op haar balans, gezondheid en rust.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt vanmorgen een glimlach op mijn gezicht getoverd. :) Dank je.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik las het bericht van je assistent, ging reageren en zag dat mijn voorganger (Annie) precies al had geschreven wat ik wilde gaan zeggen. Dat van die glimlach dus...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat fijn om een assistent als Mrs. Little te hebben. En wat leuk dat ze ons een geheimpje heeft verklapt!!
    Ik geniet iedere keer weer van je mooie tekeningen.
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dag Mrs. Little, wat aardig van U. Het is dat ik wat uit de maat val, anders zou ik ook wel tussen de potloden willen staan en af en toe iets inkleuren. Samen zouden we dan een kopje thee kunnen drinken ( in de kleine pauze!) Een heel fijn weekend en doe Ingrid de hartelijke groeten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh wat leuk weer!!! Mrs. Little wat een uitvinding!!!
    Groetjes,
    Severine

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)