donderdag 23 juni 2016

And back again..


Wij gingen naar Lissabon en wij kwamen weer terug,
wij hadden een stralende week in alle opzichten.
(met wel een donkere wolkje, maar dat hebben
we over laten drijven, nadat we bekomen waren)
Nu kijk ik naar buiten en het regent, maar vandaag
zal ik al mijn foto's uploaden en bekijken, 
en dan zal de zon schijnen vanaf mijn beeldscherm..
Als ik dan alle foto's bewerkt heb, wat even zal duren
omdat ik bij elke foto even terug zal denken;
oh jaa en ach en ooh hier..en wat was dat heerlijk,
maar als ik alles nog eens beleefd heb, 
zal ik hier verder verslag doen van een bijzonder reisje.

Ik wens je hoe dan ook een stralende dag
-X-
P.s. dit is mijn dochter Judith :-)

7 opmerkingen:

  1. Schitterende foto! Geniet van de herinneringen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heerlijk, een vakantie in de zon met je dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed. Mooie foto hier boven en benieuwd naar de rest! Geniet nog maar even lekker na!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oh Portugal, ik houd zo van dat land...
    Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog even en dan mogen wij hier ook genieten van vakantie.....
    Ik kijk er al helemaal naar uit voorlopig overal genieten van de mooie plaatjes zo ook hier op het blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Welkom thuis!

    Kijk ernaar uit, om te mogen meegenieten van al het moois wat jullie gezien hebben ☺.
    Zo kom ik dan ook eens wat verder van huis.....☺

    Gezellig weekend gewenst.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ben benieuwd naar de foto's, ben er nog nooit geweest, maar ook dit staat op mijn lange wensenlijst :) Goed weekend!

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)