vrijdag 24 juni 2016

Doing nothing


En ook al had ik mij voorgenomen alle foto's
zo snel mogelijk in orde te hebben, is me dat 
toch niet gelukt, ik dobber maar wat rond..
Dat heb ik altijd na een vakantie, ik sta dan nog
steeds in -ik hoef helemaal niets-stand en tegelijkertijd
voel ik een druk om weer bezig te gaan..
Dus nadat ik gisterochtend de hele ochtend wat 
rond hing besloten wij gistermiddag, na de regen,
naar het strand te gaan en met onze broekspijpen
opgerold door de branding te lopen.
We aten daarna zelfs een ijsje :-)
Hoewel de zee hier niet zo blauw is als in Portugal,
was het heerlijk en kon ik het niets hoeven
nog even vasthouden, want dat is toch wel
de fijnste stand, denk je niet?

Ik wens je een mooi niets hoeft weekend.
-X-

6 opmerkingen:

  1. De beste 'stand' om te ontspannen ☺.
    Houdt dat nog lekker even vast dit weekend.


    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het moeilijkste en het mooiste...vasthouden dat vakantiegevoel!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk, maar ik mag dit weekend werken. Zondag probeer ik het even, de niets-stand! Dat vind ik wel erg moeilijk, er is altijd wel iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk, maar ik mag dit weekend werken. Zondag probeer ik het even, de niets-stand! Dat vind ik wel erg moeilijk, er is altijd wel iets!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat is absoluut waar! Geniet er van zolang het kan!
    Groetjes,
    Akkelien

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel zeker! dat niets-hoeven is echt het heerlijkste dat er is... maar vaak ook zo moeilijk om aan vast te houden! toitoi dat het nog even mag blijven duren, of liefst nog heel lang ;-) (maar even is misschien ook al goed?)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)