zondag 20 februari 2011

Doing nothing (like the cat)

vandaag neem ik maar eens een voorbeeld
aan de kat:
ik ga gewoon niet zoveel doen
en in een lage versnelling
vanochtend een beetje lantefanteren
-ik pas alleen Helaas niet in zo'n gezellig mandje-
vanmiddag komt Judith met haar -nieuwe- vriend
en vanavond gaan we met z'n allen uit eten
om te vieren dat zij jarig waren
en ik a.s donderdag
en wat er Zoal nog meer te vieren is..

Lazy Sunday To You too..
-x-

nb. ik wil graag ruilen met Liesbeth en Chez Chouke
(mail jullie je adres even)
de groene ketting was favoriet
de witte niet, wil iemand die alsnog ruilen
laat maar even weten...

10 opmerkingen:

  1. Geniet ervan!
    Hier ook een zeer luie zondag,
    heerlijkheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ach dat poezzeke, die kunnen altijd van die fijne plekjes vinden om heerlijk weg te soezen...
    Fijne zondag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh ja, konden we maar echt net als poezen doen, dan lag ik de hele middag in de vensterbank in de zon...
    Fijne zondag!
    xoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. haha, leuke foto alweer....ik ben dol op jullie poes ;)
    Fijne luie zondag en eet smakelijk voor vanavond.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. NEEEE, niets doen!!! Ik geloof dit niet.
    Fijne zondag, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)