zondag 19 augustus 2012

Things i found & wear sunscreen


gisteren vroeg iemand bij de reacties,
wat ik nu allemaal zelf had gekocht,
in mijn speurtocht naar de 1 euro kadootjes,
want zij had blijkbaar al in de gaten,
dat ik geen weerstand kon bieden,
aan Allerlei lieve dingetjes,
die ik op zich best weg had willen geven,
maar dan zouden de verzendkosten,
vele malen duurder geweest zijn,
dan het kadootje..
dit is wat ik Ook meenam:
2 Japanse poppetjes
-1 euro per stuk-


een knuteselboek uit de jaren 70,
vrije tijd, Blije tijd
(alleen de titel al!)
-1 euro en 25 cent-


tekening van Bambi, moeder en zusje of broertje
-75 cent-


Engels romantisch koekjesblik
-1 euro-


3 schaaltjes
niet gemerkt
-50 cent per stuk-
2 bekers (ook Engels)
-10 cent per stuk-


beker met perenprint
(ook al Engels...)
-40 cent-


3 slopen
-50 cent per stuk-
gordijntje met fruitprint
-1 euro en 50 cent-
vintage zonnebril
-25 cent-

dus al met al kan je voor 1 euro 
nog best wat vinden,
je moet dan wel je best doen,
en elke keer opnieuw gaan zoeken..
(ook al is het 30 graden ; )

het laatste kadootje van deze week 
is voor Ilse,
als je mij even wil mailen..
ik wil jullie bedanken voor de enthousiaste deelname,
ik vond het leuk om te doen,
ik overweeg om er een wekelijks
(maar dan één keer per week)
iets van te maken, 
goed idee?

wish you al lovely day
keep it cool,
-x-

28 opmerkingen:

  1. Aaaaah die bambi!!! Met 2 kindjes! Aaaah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een gave spulletjes!
    Het artikel in mollie makes vond ik erg leuk en inspirerend.
    Lieve groetjes Ilona

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie vondsten voor weinig!
    De kringloopwinkel is bij jullie wel echt goedkoop! Bij ons worden de prijzen steeds hoger...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik snap het toch niet goed ze. Jullie hebben daar zo'n mooie dingen in de kring en dan ook nog reuze goedkoop!! In België is het allemaal veel duurder.
    De perenbeker is fantastisch!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I could not be more jealous of all of these finds! Especially the bowls and blue and white mugs! Plus love your blog, have only just discovered it via Mollie makes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben helemaal van de kringloopwinkels! Ze hebben zulke leuke dingen! En dat gordijntje met fruitprint!! Echt super leuk.
    Groetjes Floor

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie vondsten zeg...
    Fijne zonnige dag vandaag!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, dat zijn inderdaad mooie vondsten! Kan moeilijk kiezen welke ik de leukste vind...
    Zulke kleine dingen zijn soms ook zoveel waardevoller dan de grote. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Sjonge, dat is wel een goede kringloop bij jou in de buurt!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goeiemorgen, weer leuk en ik heb genoten van de muziek: in verschillende versies bekeken.... SUPER. Have a nice day under your sunscreen. Hartegroet van Tantejo

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Héél goed idee, leuk!
    Nu eerst zwemmen...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Jeetje wat een goede prijzen hanteert die winkel! Die poppetjes zijn leuk en dat fruitige gordijntje, zucht :)
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik viel hier ook achterover van de goedkope prijsjes. Moet ook zeggen dat ik nu ook niet zo stevig op mijn pootjes sta met deze hitte, maar toch...echt fijne bedragen. En dan nog maar niet te spreken over de spullies zelf. Als ik vertel dat ik alles wel zo willen hebben, dan hoef ik verder ook niks te zeggen, toch?! Fijne (verd*md) warme dag! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik vond het een ontzettend leuk idee en heel dapper van je dat je het weer getrotseerd hebt en echt elke dag bent gaan zoeken.
    Ook ik val achterover van hoe goedkoop die kringloop bij jou is. Ik zou er haast voor in de auto gaan springen. ;-)
    Jammer dat ik niks gewonnen heb, maar gefeliciteerd met al je leuke vondsten. Je gaat er vast van genieten.
    Groetjes en tot de volgende keer.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. P.S. Heb jij expres de woordverificatie aan staan of is dat per ongeluk?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jullie hebben wel een heel goedkope kringloop, hoor en bedankt voor de leuke weggevers, 1x in de week zou ook super zijn ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo'n leuke vondsten! Ik vind het echt een superidee, die €1 giveaways! Zou je het erg vinden als ik er binnenkort ook zo eentje organiseer (als ik iets leuks vind in de kringwinkel tenminste)? Ik geef je uiteraard wel de credits ervoor ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Lijkt mij een heel leuk wekelijks of tweewekelijks (als dit weer aanhoudt ;) item! Ik ben voor :) Ingrid je bent werkelijk waar de beste kringloop-schatzoekster die ik ken! Wat een geweldige vondsten!

    Zonnige groet,
    Matty

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Jeetje wat een mooie dingen heb je weer gevonden!
    De peren mok vind ik echt super top!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat mooi allemaal!!
    Die schaaltjes prachtig....
    Schilderijtje ook...
    En de Chinese poppetjes zijn Schattig....

    Is toch alleen maar heel erg leuk idee!!
    Pracht idee :D :D

    Groetjes van Ivonne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel goed idee!
    Heb eindelijk de rest van die Zomergasten gezien. De nieuwe samenleving die er zit aan te komen is best wel die van de 'blogmadammen' hé!?
    Meer creativiteit, meer ruilen en weggeven, anderen helpen...
    Ik vond het een uitzending om happy van te worden!
    En van jouw idee ook!
    Merci!
    Liefs Els

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hé Ingrid,
    Watn knappe vondsten!! Jammer dat ik deze week op je blog gemist hebt...
    Mijn vriend en ik overwegen om volgend weekend naar Zuthpen te komen. We lazen op het internet over de vrijmarkt en een kunstmarkt aan de Ijzel. Heb jij misschien nog leuke tips voor ons? Om te overnachten, gezellige (brocante) winkeltjes, leuke cafetjes? Liefs, Lies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Kei goe plan!!! Wat man, man, wat een sjieke vondsten!!! Ik ben altijd blij met mijn aankopen voor geen (belgisch) geld want in vergelijking met jullie is alles nier nog redelijk duur ahu ahu ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  24. so you been shopping, well done

    Hope to see you a the market in September

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow! Wat een leuke spulletjes hebben ze bij die kringloopwinkel van jou. Love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. gij vindt toch echt schoon dingen in de kringloopwinkel zenne ! ik zie zoiets bij ons niet staan ! maar ik ga er deze week zeker nog eens binnenspringen want na al dat moois van jou heb ik ook zin gekregen om ene schat te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Ik word zo blij van de foto's. Wat een prachtige collectie!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat is onze kringloop dan duur! Dat lukt me echt niet.
    ik heet btw. Ilse, maar je zal mij niet bedoelen?

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)