maandag 8 oktober 2012

So, I went to the market (and made new plans)


dus ging ik gisteren naar de markt..
natuurlijk was ik weer aan de late kant,
ik ben in de ochtend niet echt de vlotste..
(zie je het capeje van Roodkapje hangen?
door veel volwassenen gepast,
maar het is echt voor een kind..)


het was een Stralende dag, werkelijk,
de zon scheen volop,
het was niet koud,
we hadden een perfecte plek aan het water,
enthousiaste klanten..


waarvan dit toch wel de allerliefste was,
ze vermaakte zich uitstekend,
 haar moeder had al haar overtuigingskracht nodig,
om haar mee te krijgen
(wat wij dan weer erg schattig vonden..)


de hond van de buur-markt-vrouw
die de de hele dag,
heerlijk in het zonnetje lag te slapen..
(ik ben een beetje bang van Wilde honden,
maar dit was echt een braverd..
en ik heb hem zelfs geaaid..)


wat ik kocht bij Jolanda,
naast wie ik altijd sta,
en de meest fantastische spullen heeft,
en ik me altijd moet inhouden,
om niet meteen Alles te kopen,
en met wie ik het plan maakte,
om in het weekend van 7 en 8 December,
een Shop for a Weekend te doen,
hier in mijn huis in Zutphen
(daarover later meer,
maar ik weet nu al dat het leuk word,
dus zet in je agenda, als je zin hebt!)


het  reizende kadootje van gisteren,
gaf ik aan Kay
 zij stond ook op de markt,
ik kreeg 2 fantastische pannen van haar,
en zij verkocht deze prachtige Eames stoel,
die Net niet binnen mijn budget viel ; )
(over het echtpaar Eames
zag ik laatst een prachtige documentaire,
hier kan je m nog zien..)


kortom het was een Feestelijk dag,
nu nog even alle dozen opbergen,
mijn aankopen bewonderen,
en omschakelen naar de Maandag..

Stralende Dag gewenst!
-x-

12 opmerkingen:

  1. Goeiemorgen Ing, wat ziet dat er uit als een geslaagde dag, nu lekker nagenieten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk hoor...enne...7&8 december staat genoteerd! xx fijne maandag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat het zo'n heerlijke dag was gisteren!!!! Nu alles weer opbergen...slik.

    Fijne dag Ingrid! Dinaz ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Amai en het ziet er echt allemaal zoo geweldig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dat ziet er toch allemaal weer zo tof uit! Lijkt me een zeer geslaagde dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijke blog, geniet helemaal met je mee! Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo jammer dat het me gisteren weer niet lukte om naar de Sunday market te komen. De treinen hadden weer werkzaamheden, pfff. Maar dat weekend van 7 en 8 december staat in mijn agenda hoor!

    Veel groeten,
    Miralda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dag Ingrid, wat leuk dat ik jouw nu een keer in levende lijve heb ontmoet. Heb knopen houten letters en zo'n heerlijk verrassings zakje bij je gekocht. Als je nog meer houten letters tegen komt wil je ze dan voor me apart houden? Hartelijke groet, van Anja van het 365-faces project

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, dat ziet er prachtig uit! Volgende keer moet ik ook maar eens naar de markt komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Moet daar toch echt es een keer naar toe, ziet er zeer aanlokkelijk uit en het klinkt ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 7 en 8 december staat genoteerd, Jolanda is zo´n schat! Ik heb al heel wat bij haar gekocht, o.a. de klapstoeltjes voor bij De Bus, die manlief heel mooi vond, maar voor geen meter vond zitten :-) maar dat maakt ons vrouwen niets uit, het gaf een mooi plaatje :-) Dus als het door gaat in december ben ik van de partij!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een heel wat meer geslaagde markt dan bij mij afgelopen zondag ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Met dank voor je reactie (thank you for your thoughts)